HTML

Munkanélküli lettem

Ma munkanélküli lettem. Erről szól a blog.

Friss topikok

  • siskalaszlo: Milyen munka ez? (2013.06.30. 09:48) 2011 07.25
  • flippant: @Tonahl27: Kösz a választ. Nem készülök interjúra, csak nem árt "tudni" az ilyen dolgokat. Ingatla... (2012.02.05. 23:28) 2011.07.05
  • flippant: Én is büszke vagyok a cégemre ahol dolgoztam és arra is amit ott csináltam, letettem az asztalra. ... (2012.02.05. 22:18) 2011.07.08. MA

Linkblog

Archívum

2011 07.25

2011.07.25. 20:04 munkanelkulilettem

Hát asszem a lelkesedésem nagyobb volt az elején.

 Viszont a jó hír, hogy 08.01-el kezdek az új cégnél, ahova felvettek. :)

Nagyon bizakodó vagyok, mert tetszik a cég, szimpatikus az iroda, a csomag amit adnak és a munka is. Bár erről egyenlőre csak körvonalazódnak dolgok.

Szóval örülök, mert 3 hét alatt sikerült munkát találnom, remélem hosszútávra.
 

Egyébként a statisztika: Kb. 25 elküldött Cv ebből 4 interjú, 2 interjú nélküli elutasítás.
A 4 interjúból 1 elutasítás, 2-ben a második körbe jutottam, őket lemondtam a mai napon (elég kellemetlen lemondani ilyeneket), 1 pedig felvett :)

A 2 másik interjún, az egyik cég bruttó 120e Ft-ot ondott, hogy amig ki nem épül a kapcsolatrendszerem valszeg jutalékot nem fogok kapni... ez kb nettó 95e Ft... ezt már az interjú után tudtam, hogy nem fogom elvállalni bármi van. Vicc kategória.

A másik interjú, egy óriás cég.... első kör, sima elbeszélgetés, a szokásos "kurvajoHR-esvagyok" kérdésekkel: mondjon 3 jo tulajdnosagot, mit gondol mibol all ez a munka... stb... hányok ezektől.
Majd a második kör próba nap lett volna a cég egy alkalmazottjával, majd 3. kör egy prezentáció készség mérés és szituációs játékok. Asszem ennél soha semmit nem utaltam jobban eletemben. Ezutan HA engem valasztanak 2 het tanfolyam videken. Fizetes kb 140-150 netto alap, majd jutalek, cegauto 3 honap utan...addig meg jarjak a sajatommal LOL
Ennek a cégnek örömmel mondtam, hogy köszi, de kössz nem.

Örülök, hogy ilyen hamar találtam munkát, remélem jó lesz.

Drukkolok, hogy aki hasonló cipőben jár szintén megtalálja mihamarabb a számítását.
 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanelkulilettem.blog.hu/api/trackback/id/tr23097472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flippant 2012.02.05. 22:23:44

És amit választottál az mit ad? Hol találtad a munkahelyeket? Profession?
süti beállítások módosítása