HTML

Munkanélküli lettem

Ma munkanélküli lettem. Erről szól a blog.

Friss topikok

  • siskalaszlo: Milyen munka ez? (2013.06.30. 09:48) 2011 07.25
  • flippant: @Tonahl27: Kösz a választ. Nem készülök interjúra, csak nem árt "tudni" az ilyen dolgokat. Ingatla... (2012.02.05. 23:28) 2011.07.05
  • flippant: Én is büszke vagyok a cégemre ahol dolgoztam és arra is amit ott csináltam, letettem az asztalra. ... (2012.02.05. 22:18) 2011.07.08. MA

Linkblog

Archívum

2011.07.05

2011.07.05. 14:49 munkanelkulilettem

 Hát belekezdek.

2006 decembere óta dolgoztam egy multicégnél. Üdítők a fő profil, nem magyar anyacég, de Európában minden országban van leányvállalat. 

2006 szeptembere körül jöttem el előző munkahelyemről és, bár nem emlékszem pontosan, hogy és mennyi ideig kerestem állást, de nem lehetett túl sok.

Arra emlékszem, hogy anyukám küldte el a hirdetést... magyarországi piacvezető multicég területi képviselőt keres Budapest és Pest megye területére.

Elküldtem az önéletrajzom és  behívtak. 

Ott ült a leendő közvetlen főnököm és az ő főnöke. Szokásos, miért ide, mi volt eddig, mit tud a cégről, illetve egy általam a mai napig nagyon nagyon utálatos szituációs játék.

Adjam el a cég különleges ízű termékét.... előtte dolgoztam már képviselőként és részt vettem tréningen is, és bár nagyon utáltam őket, de megmaradt pár dolog, úgyhogy ügyes voltam :)

Pár nap múlva hívtak hogy nyertem, egy hét múlva kezdhetek.

Így kerültem be az általam a mai napig imádott céghez. Büszke voltam rá, hogy itt dolgozom, a termékeinkre, amiket képviseltem ...szerettem na :)

 Elkezdődött a betanítás időszaka. Irodában a marketingen megismerkedtem a termékekkel, reklám anyagokkal, piaci adatokkal, kollégákkal, partnerekkel.

Majd beültem egy hétre egy képviselő mellé és együtt dolgoztunk egy hétig.

Ő volt ez első kolléga, akivel közelebb kerültünk egymáshoz. Jóba lettünk. Később is heti 1-2x összefutottunk, mivel határosak voltak a területeink és megittunk egy jó kávét, miközben kibeszéltük a melót. Szép időszak volt.

Viszont itt megszakítanám a történet folyamát, mert rájöttem, hogy tuskó módon nem mutatkoztam be.

Szóval jelenleg 29 éves, férfi nemű egyed vagyok. Budapesten lakom. Azt hiszem dióhéjban ennyi elég is egyenlőre :)

A történetben a neveket be fogom helyettesíteni más nevekkel, s bár a történetem elég egyedi, csak az fog ráismerni, aki velem dolgozott, vagy közeli barát, ismerős.

de remélem nem találnak rá a blogra. Nem azért kezdtem bele, hogy ők olvassák, hanem mert úgy érzem jó kiírni magamból és nem igazán van körülöttem olyan ember, akivel ilyen részletetesen megoszthatnám a gondolataimat, mint Ti, idegenek :)

 

Szóval a kolléga, akivel jóba lettünk... nevezzük Tomi-nak. 

Sokat tanultam Tőle, azt hiszem a vele való pozitív első élmények, amik megalapozták a cég imidzsét a  szememben és amit a mai napig nem igazán sikerült lerombolni bennem, pedig voltak érdekes dolgok :)

Ígyhát Tomi betanítása után belevágtam. Elkészült a saját túratervem, megkaptam a céges autót. Ez elősször elég elkeserítő volt, ugynis az előző cégnél egy 0 km-es vadiúj Seat ibiza-t vettünk át szalonból, itt pedig egy büdös, lelakott Opel Corsa volt, amit nagy büszkén átadtak :)

Na de nem vagyok válogatós, nem fanyalogtam, örültem, hogy kezdhetek, van munkám, autóm, céges telefonom és irány a meló!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanelkulilettem.blog.hu/api/trackback/id/tr543041730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flippant 2012.02.05. 21:44:59

Mi volt az a tréning az eladással kapcsolatosan? Konkrétan hogy oldottad meg a feladatot? Neten vannak ilyen oktatófilmek (esetleg youtube-on)?

Tonahl27 2012.02.05. 22:16:11

szia

hat huhh,jo regen volt mar. nem tudom nem kerestem youtubeon ilyenekt, magyar szerintem nincs esetleg angolul ha tudsz meg lehet probalni sales training sales tips szavakkal rakeresni

szilva le volt amit egyebkent el kellett adnom, ha jol emlekszem az eladas 5 lepeset jatszottam el.illetve ugy epitettem fel a jatekot hogy kiemeltem h a konkurencianak nincs hasonlo termeke es pl. egy kozeli masik partneremnel bevezettuk a termeket egy proba erejeig es azota sem gyozi utanrendelni mert olyan hamar elkapkodjak. szoval ha ilyen jatekot kell alkalmaznod altalaban ha nem kocsog a partner akkor gyakorlatilag passziv szerepet fog jatszani es ugy alakitod a sztorit hogy kiemeld a termek elonyeit esetleg kitalalhatsz melle olyat hogy most indul tv promocio illetve nyeremenyjatek ezert biztos sokan fogjak keresni a termeket, akkor pl jo az ara,illetve megigered ha kiprobalja negrendeli es megsem vinnek el akkor segiteni fogsz h ne jarjon le a szavideje. leakciozzatok es kompenzalod neki valahany %t ilyesmik. remelem tudtam vmit segiteni. hasonlo interjura keszulsz?

flippant 2012.02.05. 23:28:29

@Tonahl27: Kösz a választ. Nem készülök interjúra, csak nem árt "tudni" az ilyen dolgokat. Ingatlanértékesítőként dolgozok és az -tudod- a mai helyzetben elég instabil meló, szóval fel kell készülni minden eshetőségre. Amúgy érdekes a blogod -kár, hogy félbehagytad a "régebbi" szálat, izgalmas volt olvasgatni.
süti beállítások módosítása