HTML

Munkanélküli lettem

Ma munkanélküli lettem. Erről szól a blog.

Friss topikok

  • siskalaszlo: Milyen munka ez? (2013.06.30. 09:48) 2011 07.25
  • flippant: @Tonahl27: Kösz a választ. Nem készülök interjúra, csak nem árt "tudni" az ilyen dolgokat. Ingatla... (2012.02.05. 23:28) 2011.07.05
  • flippant: Én is büszke vagyok a cégemre ahol dolgoztam és arra is amit ott csináltam, letettem az asztalra. ... (2012.02.05. 22:18) 2011.07.08. MA

Linkblog

Archívum

2011.07.05. MA

2011.07.05. 15:42 munkanelkulilettem

Úgy döntöttem kétféle tagolása lesz a blognak. Minden nap írok a volt munkámról, igyekszem szépen időrendendben. Illetve minden nap  leírom az aznap történteket.

Ígyhát kezdem a mai nappal:

 

Az első napom itthon. Reggel nem kellett felkelnem időben, nem kellet edzeni sietni.

Megmondom őszintén, mindig a reggel volt a legnehezebb pontja a napomnak. Egyszerűen gyűlölök felkelni. Utálom, amikor széttépi az álmokat az ébresztőóra, amikor tudod, hogy 7 óra van, még fekszel, de már az jár az eszedben, hogy miket kell ma csinálni, mennyi mindent kell elintézni, hány meeting van, illetve hogy edzeni kell menni... Gyűlölöm ezt az 5 percet.
Tudom, azt írtam az előző postban, hogy imádtam a munkahelyem. Ezt fenntartom változatlanul. De majd eljutunk a mai napig kronológiailag és megértitek, hogy miért és mennyire utátam már bemenni az elmúlt 1,5 hónapban. 

Minden reggel, amikor eljött az említett 5 perc, már belezsúfolódott az, hogyan tudnék szabadságot kivenni, hogy tudnék távolmaradni az irodától, hogy tudnám a munkaidőmet minél rövidebbre alakítani. És ez nem lustaság. Utáltam bejárni.

Na de, vissza a mai naphoz. 

Párom 7kor kel, készülődik. Én kapcsolgattam a tv-t, piszkáltam az aludni próbáló macsekunk :) furcsa volt, mert mindíg én indultam el hamarabb dolgozni. Feküdtem tvztem és semmi dolgom nem volt, csak hogy elmenjek valamikor edzeni.
eddig mindig reggel, meló elött jártam. fél8-fél9 edzettem és 9re jártam be. Volt egy ritmusa a dolgoknak. Hát ez ma reggel elmaradt.

Párom elment dolgozni én pedig egyedül maradtam a lakásban. Nem számítva a cicát :)
Feküdtem és borzalmas érzés volt. Azt hiszem még 100%-ig nem fogtam fel mi történik, de egyre rosszabb. Erről álmodtam és ez tölti ki a gondolataim 90%-át.
Felkeltem, járkáltam. Közben megérkeztek az első céges levelek a telefonomra, mivel az email címem még él. Jönnek a riportok, partnerek levelei. Én pedig itthon ültem.

10 órakor leültem a géphez és aktualizáltam az önéletrajzom. Borzalmas volt látni: Utolsó módosítás dátuma 2006.11.09.  
és most valami véget ért, valami eltört és remélem valami nagyon hamar elkezdődik.

Amikor elkészültem vele 3/4 11-kor megnyitottam a profession.hu-t. Bár azt tanácsolták pihenjek egy hetet, ne kezdjek el rögtön állást nézni. Egyébként sem  voltam szabadságon majdnem egy éve.
De nem bírok ülni és várni. Találtam 5 hasonló munkakört, amik tetszettek. Elküldtem a CV-t, egy kis levéllel. Egyenlőre válogatok. Mindenhova nem küldöm el, csak amik nekem megfelelnek teljesen...remélem, bár nem vagyok túl bizakodó, nem jutok el oda, hogy teljesen mindegy csak munka legyen és valami fizetés. Nagyon aggódok emiatt.

Ezután felhívtam anyukám, elmondtam mi történt tegnap. Túlzottan nem lepte meg, mert tudta, hogy másfélhónapja idegbeteg vagyok a munka miatt, nem szeretem, vagy legalábbis nem szívesen járok be.
Pánikszerűen küldött 2 álláshirdetést az expressz.hu-ról :))) Elküldtem rájuk a CV-t, hiszen az előző munkahelyem is valahol neki köszönhetem:)

Aztán fél1-kor fogtam magam és elmentem edzeni. Egy konditerembe járok egyébként. Szeretek sportolni, néha teher, de függő vagyok és túl hiú is, és mivel imádok enni, korlátlan mennyiségben szinte bármit, ezért muszáj sportolnom.
A terem kb. üres volt. 1-2 kopasz "vállalkozó" kivételével :) Edzettem egy órát, majd elmentem, hogy rendbetetessem a céges autót, felkészülvén a pénteken esedékes leadásra. Lemosattam illetve kitakaríttatam belül, hogy mégis normálisan adjam vissza.

Egyébként ettől félek a legjobban és ez ami miatt a legjobban el vagyok keseredve. Az autó. kb. 6-7 éve nincs saját autóm. Céges autó, céges benzin, céges szervíz, céges pályamatrica, céges télinyári gumi.... ezt nagyon nagyon könnyű megszokni és borzalmasan nehéz lesz megoldani. Kapok kölcsön ugyan egy autót, de az nem ugyanez.
Sosem voltam az a sarokra is autóval típusú ember és mindig vigyáztam az autóimra.
Nem verettem neki 180-al, nem pazaroltam a benzint, örültem hogy ilyen lehetőségem van. emiatt most, hogy írom kb. mindjárt sírok. Imádtam a kis autómat. Nagyon fog hiányozni.

Most 16 óra. Ilyenkor lassan már a hazaindulásra szoktam koncentrálni a többiekkel bent :)
Befejezzük az aktuális munkát, elmentjük a dokumentumokat, elszívunk még egy cigit lent, vagy iszunk egy gyors kávét, kiküldjük az utolsó emaileket.
Hát én most itthon ülök és semmi dolgom, nem tudom mit kezdek magammal a nap hátralevő részében. Tvzek, vagy olvasok, de igaziból egyikhez sincs kedvem.

Dolgozni szeretnék.
 

Szólj hozzá!

Címkék: ma

A bejegyzés trackback címe:

https://munkanelkulilettem.blog.hu/api/trackback/id/tr613041843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása